رویدادها آرشیو خبر ها
دل پیرو: از یوونتوس الگری انتظار بیشتری داشتم

دل پیرو: از یوونتوس الگری انتظار بیشتری داشتم

نتیجه و نمایش یوونتوس در دیدار شب گذشته این تیم برابر رئال مادرید برای هواداران بیانکونری بسیار ناراحت کننده بود و البته انتقاداتی را نیز به همراه داشت. در این میان الساندرو دل پیرو، اسطوره دوست داشتنی یوونتوسی ها در گفتگو با شبکه اسکای اسپورت در خصوص انتخاب نفرات یووه توسط الگری تاکید کرد که انتظار بیشتری از یووه و الگری داشت.

 

در حال حاضر خط هافبک رئال مادرید بهترین و قدرتمندترین در جهان است، بازیکنانی در این تیم بازی می کنند که به خوبی می دانند چطور حمله کنند و چطور دفاع، هم تیمی هایشان را به خوبی در بهترین شرایط قرار می دهند. رونالدو نیز قدرتمندترین در جهان فوتبال است و در حال حاضر به طرز فوق العاده ای بازی می کند و در حمله بهترین و زهردارترین است. او یک شماره ده واقعی ست زیرا می تواند هواداران و عاشقان فوتبال را به هیجان وادارد.

 

اما انتقاداتی که در این بازی به ایگوایین و دیبالا وارد شده، الکس در این باره هم می گوید:

 

دیبالا و ایگوایین با انتقاداتی روبرو شدند، اما ناواس روی ضربه گونزالو واقعا عالی ظاهر شد اما دیبالا تلاش کرد تا موثر باشد، در واقع او و دوگلاس تنها بازیکنانی بودند که برای قدرتمندتری کردن حملات یووه تلاش کردند. گل نخست رئال در ان دقیقه بازی به رئال این فرصت و امکان را داد تا یووه را کاملا تحت فشار قرار دهد و شرایط بازی را کاملا تغییر داد.

 

از کاپیتان سابق یووه در خصوص الگری و سیستم او در بازی شب گذشته سوال کردند، الکس تاکید کرد که انتظار بیشتری از یووه داشت.

 

الگری بارها برای انتخاب نفراتش و حتی تغییراتی در ترکیب تیم مورد ستایش قرار گرفته، اما می توانست چند تغییر متفاوت و بهتر در برابر رئال داشته باشد به ویژه بعد از شکست در کاردیف در فینال فصل گذشته لیگ قهرمانان. به هر حال مربی یووه گفت که رئال در این بازی بسیار عالی ظاهر شد و نشان داد که تیم بسیار بزرگی ست. تلاش برای رسیدن به فینال و پیروزی در سه فینال متوالی به هیچ عنوان آسان نیست و مطمئنا رقابت با چنین تیمی نیز اسان نخواهد بود، اما یووه تیمی ست که همیشه ایده های شفاف و بزرگی دارد. نباید فراموش کرد که یوونتوس چه تیم بزرگی است. سخت است که با شرایط دشواری در فوتبال روبرو بشوی و دوباره راه خود را از سر بگیری.

 

و اما بوفون

 

نمی دانم که چه زمانی از فوتبال خداحافظی خواهد کرد، مطمئنا یک قهرمان زمانی باید کنار بکشد که از شرایط اش در این حرفه و این هیجانی که داشته لذت نبرد، زمانی که دیگر موفق به بهتر شدن نمی شود و یا زمانی که دیگر به او بازی نمی دهند.

 

و سوال پایانی در خصوص آینده دل پیرو

 

هنوز برای اینکه چه کنم و چه راهی را انتخاب کنم، تصمیم نگرفته ام، مربی گری و تبدیل شدن به یک مربی همیشه یک مسئله تحریک کننده است به این دلیل که بسیاری از هم نسل های من در حال حاضر مشغول مربیگری هستند.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: